Thursday, April 16, 2009

Pod Atlantem Cafe

5 comments:

  1. jakoś nigdy tego nie zauważyłem. to coś nowego? jak jest w środku?

    ReplyDelete
  2. nowego? przecież to chyba jedna z najstarszych kawiarni w Toruniu (ul. św. Ducha) - dawno nie byłam, ale w środku drewniane rzeźbione szafy, ogromne piece i kelnerki w strojach mieszczek... i najlepsza melba w mieście przed 20 laty;)

    ReplyDelete
  3. Brzmi świetnie - muszę nadrobić tę zaległość. pewno dlatego nie zwróciłem uwagi, że ostatnimi laty jak już się znajduję na Ducha to głównie dlatego, że jest trzecia w nocy i właśnie kieruję się do Milesa ;) - chociaż tam też baardzo dawno nie byłem... widzę, że jednak mam do nadrobienia więcej zaległości na Ducha!

    ReplyDelete
  4. polecam;) mam nadzieję, że się nie rozczarujesz - daj znać;)

    ReplyDelete
  5. Też nie kojarzę budynku, ale może to wina perspektywy,pewnie będąc na miejscu mijałam sto razy ;) W każdym razie zamordowałabym tego kto wymyślił, by jego sąsiada pomalować na seledynowo.

    ReplyDelete